The Blue HourThe Blue HourThe Blue HourThe Blue Hour
  • Sales
  • Marketing
  • Consultancy
  • Vacatures
  • Team
  • Stories
  • Boom
  • Login
  • NederlandsNederlands
    • NederlandsNederlands
    • EnglishEnglish

Benchmark Research

Lees meer
Deelnemen

"Hoe optimaliseren managers en directeuren hun commerciële strategie en wat zijn de succesfactoren?"

Reden voor onderzoek

We zien interessante ontwikkelingen op basis van ons eerder onderzoek: organisaties worden in toenemende mate kritisch op de kwaliteit van hun leads en kans op conversie. Kwaliteit wordt belangrijker dan kwantiteit omdat veel sales- en marketingteams effectiever en efficiënter met hun tijd om moeten gaan.

Daarnaast is men op zoek naar nieuwe en intelligente manieren om het commerciële proces te verbeteren. We zien bijvoorbeeld trends waarbij steeds meer waarde wordt gegenereerd uit “big data” en basale commerciële processen worden geautomatiseerd of uitbesteed.

Wat motiveert organisaties om kritischer te worden op het gebied van leadgeneratie en conversie? Wat is de impact van intelligente leadgeneratie? Wat zijn momenteel de remmers en versnellers in het commerciële proces? Wat zijn de verbeterpunten die veel succesvolle organisaties doorvoeren? Wat is de rol van intelligente techniek en wat zijn de innovaties op dit gebied?

Om inzicht te krijgen in deze vraagstukken verricht The Blue Hour benchmark onderzoek. Met de uitkomsten van het onderzoek verkrijgt u bijvoorbeeld praktische handvatten om de kwaliteit van uw leads te verbeteren en uw sales- en marketing conversie te verhogen.

Lees verder
The Blue Hour benchmark rapport

Onderwerpen

Welke nieuwe technieken zetten de koplopers in?

Op welke manier is de kwaliteit van een salesafspraak te beïnvloeden?

Wat wordt de rol van 'big data' in sales- en markting activiteiten?

Hoe draagt leadkwalificatie bij aan hogere conversie?

Hoe kan de tijd die sales spendeert aan leads effectiever worden ingezet?

Welke ontwikkelingen op commercieel gebied hebben impact op uw organisatie de komende 3 jaar?

Lees verder

Voordelen bij deelname

Persoonlijke afspraak

U krijgt een persoonlijke presentatie van het benchmark rapport door onze specialist bij u op locatie.

Vergelijk uzelf met uw omgeving

De specialist overhandigt het benchmark rapport met uw antwoorden en de antwoorden van uw peers.

Periodieke updates

Indien gewenst krijgt u van ons periodieke updates over de resultaten uit ons benchmark onderzoek toegestuurd.

Lees verder

Deelnemen aan het onderzoek

Bij deelname aan de online enquête, ontvangt u van ons het benchmarkrapport waarmee u zich gemakkelijk kunt vergelijken met andere geanonimiseerde deelnemers.

Het benchmark rapport wordt door middel van een persoonlijke afspraak aan u gepresenteerd en besproken door een specialist van The Blue Hour. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. Met deze resultaten kunnen we uw rapport samenstellen.

Deelnemers die u onder andere voorgingen:

Links

Geschiedenis

Vacatures

Onderzoek

Contact

Contact

Laan van Nieuw Oost-Indië 125

2593BM Den Haag

070 – 3698509

info@thebluehour.nl

Volg ons op

Bel mij

  • Sales
  • Marketing
  • Consultancy
  • Vacatures
  • Team
  • Stories
  • Boom
  • Login
  • NederlandsNederlands
    • NederlandsNederlands
    • EnglishEnglish
The Blue Hour
Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. Je kunt hier de cookies accepteren of weigeren.Accepteer Weiger Meer informatie
Privacy & Cookies Policy

Noodzakelijk Altijd ingeschakeld